Toyota GR Yaris
GR Yaris slaví OBŘÍ ÚSPĚCH! Již více než dvě desítky vozů od nás jezdí po silnicích a dělají radost z jízdy svým řidičům. Pojďme společně ukázat, co tahle divoká bestie dokáže!
Podvozek
Dokonalé přilnutí na jakýkoliv povrch zajišťuje pohon GR-FOUR. Za posledních 20 let první sportovní systém stálého pohonu všech kol (AWD) od Toyoty a rally týmem Toyota GAZOO RACING. Tento systém odladěný jezdci WRC využívá spojku s rychlou odezvou a elektronickým řízením pro mimořádné záběrové schopnosti a trakci.
Díky voliči režimů 4WD může řidič bleskově upravovat poměr rozdělení hnacího momentu mezi nápravami a to hned ve třech režimech.
- Track (50:50)
- Sport (30:70)
- Normal (60:40)
Dovolte si upravit chování vozu podle momentální nálad. Rychlost na okruhu? Temperament na okreskách? Agilita ve městě? Je to jen na vás.
Motor
Špičkově vyladěný. Nejsilnější na trhu. To jsou parametry tříválcového motoru, srdce GR Yaris. Zcela nově vyvinutý agregát 1.6 litru disponuje výkonem 261 koňských sil a točivým momentem 360 Nm.
Tato pohonná jednotka vyvinutá v souladu s předpisy WRC2 využívá know-how ze světa motorsportu. Skvělého výkonu dosahuje například i díky jedinečné hlavě a bloku, na míru navržené klikové hřídeli a pístům, respektive turbodmychadlu s kuličkovými ložisky, která zajišťují záruku bleskové odezvy a maximální zábavu jak na trati, tak i běžné silnici.
Karoserie
Víte jaký je rozdíl mezi GR Yaris a ostatními hothatchi na trhu? Běžný hothatch vychází vždy z běžného sériového modelu a je upraven tak, aby odpovídal této kategorii.
GR Yaris je zcela odlišný. Je to vůz, který modelu Yaris odpovídá pouze svým názvem, předními světlomety a antény v podobě žraločí ploutve. Vše ostatní bylo navrženo zcela nově pro tento speciální model. GR Yaris staví na hlavu běžné postupy výroby hothatchů. Vše bylo podřízeno honbě za dokonalým sportovním vozem. Platforma tohoto vozu je unikátní skladbou modelu Yaris v přední části a modelu Corolla v části zadní, což dohromady dává komplexní a jedinečný sportovní celek.