Historie Toyota Yaris

Já jsem zcela nový.
Přináším sebou zcela nový podvozek, motory a především to co je vidět na první pohled! Design. Jsem dravější, sportovnější a ač se to nezdá, nabízím více místa uvnitř.

Stejná generace nové motory.
V roce 2017 jsem dostal dvě novinky. Dva nové motory!
Výkonnější a úspornější 1.5VVT-i a novou extrémně sportovní jednotku GRMN s objemem 1.8 litru, která nabízí zcela nový pohled na tento model.

Stejně funkční nově líbivý.
Já přináším zcela nové výbavy a zdvojené lakování Bitone, ve výbavě Selection.

Hybrid? Není problém.
Jsem nový, jsem svěží!
Jsem větší o 100 mm, jsem lehčí o 20 kg, mám opět 5 hvězd v Euro NCAP, ale především mám HYBRIDNÍ POHON!

Já přidal prostor a výkon.
Po svém předchůdci jsem zdědil kompaktnost, jedinečný charakter.Následně jsem získal nový motor 1.0VVT-i, zvýšení výkonu u motorů 1.3DVV-i a 1.4D a také extrémně silnou sportovní verzi 1.8DVV-i s proměnným časováním ventilů!
Mou hlavní změnou byla však velikost. Dostal jsem zcela novou platformu a narostl jsem do všech směrů. Díky tomu zbylo více místa pro více airbagů, čímž jsem získal 5 hvězd v Euro NCAP.
Má výroba trvala až do roku 2011.

Já to vše začal.
Světlo světa jsem poprvé spatřil v roce 1998 na autosalonu v Paříži. Byl jsem na svou dobu stylový a s vlastním charakterem.
Ten mi propůjčoval můj první motor 1.0VVT-i, jenž se ve své době výkonem vyrovnal běžnému obsahu 1.4! Následně přišla silnější verze 1.3VVT-i a nakonec nejsilnější sportovní verze 1.5VVT-i. Pro naftové nadšence jsem měl motor 1.4D.
A pro všechny milovníky prostoru karosářskou variantu Verso.
Toyotě jsem pomohl v roce 1999 vyhrát cenu „Car of the Year 2000“.
Má éra končí rokem 2005, kdy předávám otěže další generaci.