Historie Toyota Mirai

Elegantní revoluce
Přinesl jsem výrazné vylepšení po všech stránkách. Design se stal elegantnějším a sportovnějším, s delší a širší karoserií, která působí prémiově. Technologicky pokročilejší systém palivových článků mi umožňuje dojezd přes 650 km, což je o 30 % více než u první generace. Interiér je luxusnější, s pokročilými funkcemi, jako je 12,3palcový dotykový displej a špičkové bezpečnostní systémy. Jsem zaměřený na popularizaci vodíkových vozů díky nižší ceně a širší dostupnosti. Ukazuji, že udržitelná mobilita může být spojena s prémiovým zážitkem.

Průkopník vodíkového pohonu
Debutoval jsem v roce 2014 jako první sériově vyráběné vodíkové vozidlo na světě. Využívám technologii palivových článků, které přeměňují vodík na elektřinu, a její jedinou emisí je čistá voda. Můj design byl futuristický, aby zdůraznil technologický pokrok, který představuji, a interiér nabízel komfort a pokročilé prvky. Dosahoval jsem dojezdu až 500 km na jedno natankování a stal jsem se průkopníkem v rozvoji vodíkové infrastruktury. I přes limitované pokrytí vodíkovými stanicemi jsem vzbudil zájem odborníků i veřejnosti jako symbol ekologického pohonu.