Historie Toyota HiAce

(mimo EU) 2019 - současnost

HiAce šestá generace (H300)
HiAce šestá generace (H300)

Budoucnost užitkových vozidel

Přinesl jsem zásadní změny v konstrukci s motorem umístěným před kabinou pro lepší bezpečnost a pohodlí. Nabízím moderní interiér s pokročilými technologiemi, jako jsou asistenční systémy a konektivita. Jsem více zaměřený na ekologii s efektivnějšími motory a nižšími emisemi. Kombinuji praktičnost a luxus, což ze mne činí ideální volbu pro firmy i jednotlivce.

2004 - 2012 - 2019

HiAce pátá generace (H200)
HiAce pátá generace (H200)

Moderní všestrannost

Můj výrazný design s lepší aerodynamikou a modernějšími technologiemi kombinoval motory, které splňovaly přísné emisní normy. Nabídka zahrnovala verze s delším rozvorem i vyšší střechou. Bezpečnostní prvky, jako jsou airbagy a ABS, se staly standardem.

 

V Evropě jsem se prodával do roku 2012., pak mne nahradil mladší bratranec Proace, především kvůli postupnému zpřísňování emisních norem a změny v požadavcích trhu. Proace lépe odpovídá současným potřebám evropských zákazníků, včetně nabídky elektrifikovaných verzí.

1989 - 2004

HiAce čtvrtá generace (H100)
HiAce čtvrtá generace (H100)

Robustní klasika

Byl jsem jednou z nejdéle vyráběných a nejpopulárnějších generací naší rodiny. Byl jsem robustní a univerzální, přičemž jsem nabízel větší kapacitu pro pasažéry i náklad. Mé motory byly ještě efektivnější a zahrnovaly i turbodieselové varianty. Byl jsem velmi oblíbený hlavně v Africe, Asii a na Blízkém východě díky své odolnosti v náročných podmínkách. Stal jsem se synonymem spolehlivého užitkového vozu.

1982 - 1989

HiAce třetí generace (H50/60/70))
HiAce třetí generace (H50/60/70))

Pokrok v pohodlí a technologiích

Zaměřil jsem se na komfort a bezpečnost, přičemž můj design byl zaoblenější a modernější. Poprvé jsem představil také výbavové varianty zaměřené na luxusní přepravu osob, jako například HiAce Commuter. Motory byly výkonnější a zahrnovaly širokou škálu benzínových a dieselových jednotek. Stal jsem se mezinárodním fenoménem a byl jsem široce používán pro komerční účely i jako rodinný vůz.

1977 - 1982

HiAce druhá generace (H20/30/40))
HiAce druhá generace (H20/30/40))

Růst kapacity a výkonu

Přinesl jsem větší rozměry a modernější design. Nabídka variant zahrnovala minibusy, nákladní dodávky a šasi pro specializované účely. Byly zavedeny nové motory, včetně dieselových, které zvýšily efektivitu a výkon. Interiér byl prostornější a pohodlnější, což mne učinilo populárním i jako rodinný vůz.

1967 - 1977

HiAce první generace (H10)
HiAce první generace (H10)

Nová éra všestrannosti

Jako Toyota HiAce mne uvedli na trh jako kompaktní dodávku navrženou pro přepravu osob i zboží. Nabízel jsem jednoduchý a praktický design, přičemž můj motor byl umístěn vpředu pod kabinou. Byl jsem dostupný ve verzích minibus, dodávka a pick-up, což mne činilo univerzální volbou. Díky své spolehlivosti a snadné údržbě jsem si rychle získala oblibu mezi podnikateli.