Historie Toyota Aygo

Úspěch minivozů
Díky charakteristickému ‚X‘ na přídi vozidla a nabízených zákaznických úprav jsem vždy dokázalo spolehlivě vystoupit z davu a oslovilo zájemce kladoucí důraz na styl. Díky svému markantnímu vzhledu a atraktivním jízdním vlastnostem jsem bylo jedním z nejúspěšnějších modelů Toyota.
V roce 2017 jsem bylo jedním z nejlépe prodávaných modelů ve třídě minivozů s prodejním objemem přes 85 000 vozidel a podílem v daném segmentu na úrovni 6,6 %.
Na mém základě vytvořili návrháři Toyota v roce 2021 ještě stylovější a výraznější modifikaci pojmenovanou Aygo X Prologue.

Městský vůz pro mladou generaci
Přišlo jsem na svět s jasným cílem – přilákat mladé zákazníky žijící ve městech a vdechnout naší značce více hravosti. Bylo jsem vůbec prvním modelem v segmentu kompaktních vozů do města.
Dokázalo jsem si zachovat svěží charakter po celý svůj životní cyklus. Napomohly mi k tomu nové odstíny karoserie představované každým rokem, pravidelné speciální edice na lokálních trzích a významnější modernizace provedené v letech 2008 a 2012. O mém úspěchu svědčí více než 760 000 prodaných vozů, získání nových zákazníků a výsledky hodnocení loajality ke značce, které výrazně přesáhly průměr vozů mini segmentu.